Masih tiada pengganti

Harus diakui, selepas pem3rgian Liridon Krasniqi, Kedah masih tercari-cari pemain t3ngah setara atau lebih hebat daripadanya. Tiada lagi pemain tempatan yang mampu mengisi kek0songan yang telah ditinggalkan Mat Don sepanjang ketiadaannya.

Sepanjang empat musim, Liridon Krasniqi membina empayarnya sendiri dan tapak permainannya di zon middle third Kedah. Jangan nafikannya, biarpun pemergiannya di!ringi sedikit senar!o kurang enak, pemain berusia 27 tahun itu telah tinggalkan ruang besar untuk kembali diisi oleh pemain-pemain baharu Hel@ng Merah.

Fadzrul Danel mungkin pemain yang akan mem3cah masuk ke p0sisi tersebut namun, Aidil Sharin melihatnya sebagai pemain untuk masa depan, bukan pemain yang sudah layak diletakkan dalam kesebelasan utama – sejak pulang daripada Cardiff.

Edgar Bernhardt pula menjalankan tvgas dengan baik namun tiada aura kepewiraan yang mampu dijelmakan oleh pemain berusia 33 tahun itu sepanjang diberikan tug@san di tengah. Prestasinya baik namun tiada pakej tambahan untuk mengvatkan skvad Kedah.