Ini Tidak Adil!!!

Rumah belum siap, pahat sudah berbunyi!

Belum sahih tapi ramai yang meluahkan rasa tidak pvas hati dengan ura-ura Sarawak bakal mengisi slot Liga Perdana jika Selangor Un!ted menarik diri.

Ramai ber@nggapan ia sebagai tidak adil kepada pasukan lain terutama yang bermandi peluh mengh@rungi 26 perlawanan Liga M3 serta sudah mengeluarkan perbelanjaan yang banyak semata-mata mahu memenuhi impian layak ke Liga Perdana.

“Saya rasa, jika perkara ini berlaku, ia adalah sesuatu yang tidak adil. Amalan masuk melalui ‘pintu belakang’ ini patut dih3ntikan. Biarlah sesebuah pasukan itu layak secara merit.

“Dalam isu ini, jika benar Selangor United mahu menarik diri, maka pasukan yang menduduki tempat ke-3 Liga M3 patut diberi pr0motion secara ot0matik atau paling tidak berlawan secara play 0ff dengan Sarawak,” kata seorang pem3rhati b0la sep@k.

Armed Forces FC (gambar) adalah pasukan yang menduduki tangga ke-3 Liga M3.

Sarawak yang tersingkir ke Liga M3 musim depan ek0ran kek@lahan 1-3 kepada Kuching FA pada perlawanan play 0ff, minggu lalu disebut-sebut akan kekal dalam sa!ngan Liga Perdana jika Selangor United menar!k diri.